Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Dan zit je goed op deze pagina waar je alle informatie kunt vinden. Mocht het toch zijn dat je iets wil weten wat hier niet staat vermeld? Gebruik dan ons Contact Formulier!

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account?

Je kunt een bestelling plaatsen zonder account. Ons advies is om wel (bij je bestelling) een account aan te maken. Met een account kun je makkelijk je orders bekijken, artikelen retouneren en gegevens wijzigen.

Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn account?

Ga naar Mijn Account vervolgens op Accountgegevens en klik vervolgens op Wachtwoord wijzigen.

Hoe maak ik een account aan?

Klik boven in de menu balk op Mijn account. Vervolgens klik je op Registreren.

Hoe wijzig ik de adresgegevens van mijn account?

Je kunt je factuur adres en je bezorg adres aanpassen door in te loggen en vervolgens te klikken op Mijn account. Hierna klik je op het menu Adressen. Op deze pagina krijg je de keuze om de adresgegevens te wijzigen.

Waar vind ik mijn bestellingen?

Je bestellingen kun je vinden op de Mijn account pagina onder het kopje Bestellingen. Hier kun je ook retour gegevens opvragen.