Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Dan zit je goed op deze pagina waar je alle informatie kunt vinden. Mocht het toch zijn dat je iets wil weten wat hier niet staat vermeld? Gebruik dan ons Contact Formulier!

Op welke manier kan ik betalen?

Wij geven de voorkeur aan veiligheid en gebruikersgemak als het gaat om betalen. Daarom kun je bij ons via de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • PayPal
  • VISA
  • Mastercard
Bestelling annuleren?

Heb je toch twijfels over de aankoop van je product of je hebt liever toch dat andere artikel nadat je een bestelling hebt geplaatst? Geen zorgen! Je kunt je bestelling na aankoop annuleren! Houdt wel rekening met de volgende punten:

  • De annulering kan alleen plaatsvinden zodra het artikel of de artikelen zich nog in ons magazijn bevinden;
  • Hierdoor is de annuleringsmogelijkheid een gelimiteerde tijd actief.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Je kunt je factuur adres en je bezorg adres aanpassen door in te loggen en vervolgens te klikken op Mijn account. Hierna klik je op het menu Adressen. Op deze pagina krijg je de keuze om de adresgegevens te wijzigen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Klik dan boven in de header op Mijn account en klik vervolgens op Mijn bestellingen. Vanuit dit menu kun je je bestelling annuleren.

Let op: Je kunt je annulering niet ongedaan maken. Uiteraard kun je wel een ander product bestellen!

Hoe zit het met de BTW?

Alle prijzen die worden weergegeven op onze website zijn inclusief BTW. Wil je de prijzen weten exclusief BTW omdat je bijvoorbeeld een zakelijke order wil bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via ons Contact Formulier!

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wij bieden gratis verzending aan boven de .. euro. Als je onder dit bedrag een bestelling plaatst zijn de verzendskosten voor jou, de verzendkosten zullen dan .. euro zijn

Is achteraf betalen mogelijk?

Op dit moment ondersteunen wij helaas nog geen AfterPay. Je kunt hierdoor dus (nog) niet achteraf betalen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?

Niet tevreden over het product of over de levering van je bestelling? Laat het ons weten via ons Contact Formulier.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst naar hetzelfde adres op een dag!

Je betaalt per bestelling verzendkosten. Heb je toch een foutje hebben gemaakt en heb je twee of meer keer achter elkaar een bestelling naar hetzelfde adres geplaatst? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestellingen nog niet zijn verzonden zullen we eenmalig verzendkosten rekenen en de rest terug betalen.

Error: Ik kan niet betalen!

Geen zorgen! Stuur ons een e-mail via het Contact Formulier of naar info@videnta.nl met daarin het verzoek voor een nieuwe factuur en het bijbehorende ordernummer. We zullen zo snel mogelijk de factuur opnieuw sturen.

Ik ben mijn factuur kwijt!

We proberen er alles aan te doen om storingen te voorkomen; toch kunnen wij ook eens pech hebben. Ervaar je technische mankementen binnen onze website? Neem dan contact met ons op zodat wij hier naar kunnen kijken.

Soms kan het ook dat er bijvoorbeeld een betalingsplatform eruit ligt. Zoals bijvoorbeeld iDeal. Op deze website kun je checken of er storingen zijn met iDeal.